Last days in MS

Idag sa motte jag min kara far pa flygplatsen, sa skulle jag ga och hamta hans andra vaska, och vem fan ser jag sta dar om inte min bror? Blev otroligt glad att han kom ocksa sa jag hoppas eller snarare jag vet att vi kommer fa en jattebra vecka tills jag kommer hem. Om 7 dagar ar jag tillbaka i Sverige, om 10 ar jag tillbaka i Ostersund, ska bli roligt men kommer sakna allt har.

Igar hade jag jessie och brittany sleepover hos brittany, hyrde massa filmer, grillade, slappade och hade massa skoj som vanligt. Imorgon ska jag ha lite sightseeing for pappa och linus och sen pa kvallen ska vi ha en hejda fest, pa sondag bar det av till hemlig ort, whoop whoop.

Bloggar inget mer forens vi kommer tillbaka till sverige, eller mojligtvis nar jag vet vart det ar vi ska aka. Ar skitspand :)

Puss ohc kram!
saknar dig mamma


Kommentarer
Postat av: e

jag längtar efter dig mitt hjärta

2010-05-22 @ 08:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0