i swear that bitch is shady

extremt dalig uppdatering men jag maste njuta av mina sista dagar har. Imorgon ar det tisdag och endast 3 dagar tills farsgubben kommer hit och pa sondag aker vi harifran. Om tva veckor ar jag hemma i Ostersund, trevligt. I fredags hade vi banquet for tennisen, det var kul, fick en jattefin placket typ, medalj, t-shirt och ett annat fint pris av tennislaget. Kandes grymt sad att saga hejda till vissa, huvvaligen. Annars har jag fatt mitt diplom for att ha gjort klart det har aret sa det kanns ju javligt skont att ha det.
Mitt rum haller jag pa att packa ihop och allt, inte sa mycket grejer kvar nu, nu ska jag njuta av den sistaveckan jag har kvar har och umgas med mina underbart bra kompisar jag har har.

Och Elin, om 2 veckor ar jag hemma hos dig, jag langtar sa mycket :) Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0