everyday, i bring the sun around

Helt javla slut alltsa, klockan 20.00 och jag ska nog ga och lagga mig, exhausted.
Hade attondelsfinal idag och vi vann 6-1. Vi lurade dom vi spelade mot idag och istallet
for att jag skulle spela singel, sa spelade jag Mixed istallet. Vi hade en svintung match,
3 timmar ute i 34 graders varme, lite sma jobbigt. Vi vann iallafall tillslut sa det
kandes ju bra. Vila imorgon och match igen torsdag och om vi vinner da sa har vi final
pa mandag, om vi vinner mandag sa ar vi State Champs, whooop! Vill verkligen vinna.
Vore sa kul att aka hem och ha den titeln sa att saga.

3 dagar kvar av skolan den har veckan, 3 nsta vecka ocksa och sen ar det exam week och
pappa kommer. woooohoo :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0