End of tennis season!

Championships idag, forlorade. Men 2a in State (runner-up) ar inte daligt det heller, jag ar nojd! :) Vi fick medaljer och t-shirt sa det var val skoj det. Kanns sa himla sorgligt att tennissasongen ar slut, det har varit det absolut roligaste jag nagonsin gjort i hela mitt liv, och jag tillochmed grinade idag nar jag insag att jag hade spelat min sista High School tennismatch. Kommer sakna det otroligt javla mycket och jag har haft sa sjukt mycket roligt, love them to death och kommer aldrig glomma nan av dom som var med i tennislaget. Imorgon ska resten av dom som spelar Individuals tavla sa jag ska inte pa skolan utan dit och heja och pa fredag har vi fest hemma hos en i laget, kommer bli fett!

Nu ska jag fortsatta packa ner lite grejer i vaskan, kan inte fatta att jag aker hem om 13 dagar, shit.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0