There's so many ways to love you

En till vecka har rullat forbi, fort har det gatt. Vanta lite nu, ar det verkligen bara 6 veckor tills jag satter mina fotter i Sverige? Yessir, sure is! Har inte gjort sa mycket hela veckan, hade tennis i onsdags och kom till finalen, dar forlorade jag sa jag gick inte vidare till Individuella State, men det gor inget. Pa fredag har vi Team State sa jag hoppas hela tennislaget vinner State, de vore ju som en gudagava va, hehe. Mina fina vanner har hade en overraskning for mig nu nar jag fyller 18 som skulle ha skett i fredags, de hade pratat med min kara mor har i Sverige och de hade tankt overraska mig med att hon skulle komma hit och va med mig pa min 18 ars dag, men sa vart de vulkanutbrott pa Island sa det blev inget av det sa dom berattade det, sjalvklart blir man ledsen i ogat.. Men det ar ingen som kan gora nat at det, sa istallet tog Jessica och Brittany med mig pa en Roadtrip till Alabama fredag-lordag. Vi kollade Alabama Springgame, och busade pa.

Idag ar min sista dag som minderarig for imorgon blir man 18, kanns ju ratt bra. Vet inte riktigt vad jag ska hitta pa imorgon faktiskt, forhoppningsvis behover jag inte ga till skolan sa jag kan fa liten sovmorgon hehe :)

Nu ska jag ivag och spela lite tennis tankte jag.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0