tennisblogg..

Ja det har har ju blivit lite mer av en tennisblogg an en utbytesstudent blogg men mitt liv bestar just nu av tennis i stort sett. Nej, dar overdrev jag men har mycket tennis sa det blir val mest det att skriva om typ.

Den har helgen va javligt slapp och chill, skont! Hangde med jennie, brittany och jessie storre delen av helgen, hade tennismatch lordags morgon dar NWR dominerade med 6 vinster mot 1, BAM. Vi akte ivag och kollade lite affarer och sant sen akte vi till Brittany och lag ute pa hennes gard en liten stund, sen akte vi pa Ruby Tuesdays.
Sondag akte vi till Riverhills och kollade pa Protennis turneringen, varmt som fan var det sa efter ett tag akte vi igen. Jag akte och spelade lite tennis med Jennie och Mark sen hem och sova.

Just nu vill jag ha helg. Imorgon har vi tennismatch och onsdag ar Individual State Championship, maste vinna for att ta mig vidare till Individuella State, svinnervos men taggad.

Puss

Kommentarer
Postat av: L

helgen var jävligt slapp och chill!

2010-04-13 @ 10:13:52
Postat av: Anonym

Helgen var j-t slapp och chill !!?? // Mus

2010-04-13 @ 12:34:07
Postat av: L

Måste ha varit en riktigt riktigt riktigt lugn helg med andra ord... slapp OCH chill.

2010-04-14 @ 09:51:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0