I cant find my way home anymore

Ikvall va jag och sag The Last Song med Jessica och Brittany. Fan vad sorglig den var, men bra. Satt och grinade som ett litet barn, men det var det vart! Fick mig att sakna min familj lite, men vi ses snart :)
Tar vara pa mina sista veckor har nu, kanns helt underbart att sommaren borjar komma. Idag hade jag, Brittany och Jessie en massa skoj for oss. Det var 28 grader ute och solen sken och satan vad varmt det blev nar vi satt ute.

Onskar att man hade en bat ocksa for en massa folk var ute och seglade och grejer, sa man blev lite frestad att aka ut. Zach har ju bat som vi var ute pa en hel del i Augusti/September, men han ar inte hemma just nu sa vi kunde inte dra ut.

Ni far en liten trailer pa The Last Song och en bra lat som ar med i den ocksa :)
Puss o kram


"Sometimes you have to be apart from people you love, but that doesnt mean you love them any less.
Sometimes, it even makes you love them more. "





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0