28 april

hej hopppp! vad tiden gar fort, sager jag i alla inlagg typ men det ar helt sjukt va tiden gar fort. Kanns som att det var igar som jag och jessie satt och raknade antalet dagar och kom fram till att det var 100 dagar kvar, sen var det 8 veckor och nu ar det fan mindre an fyra kvar tills pappa kommer hit och vi aker pa semester en vecka och sen bar det av hem till sweeedeeeen. Langtar otroligt mycket efter min familj och mina kompisar, men det blir massa skoj i sommar har jag hort, efter jobb och sant.. hehehehe!

Har trakigt..

Ledsen nar jag lamnar alla mina kompisar har :'(


Blir genast pa battre humor nar farsgubben kommer hit och vi
aker pa semester pa hemlig ort.....


Legit happy nar jag sen aker hem, whoooop


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0