23 april

Godmorgon! Har sitter jag, har nyss duschat o ska gora mig klar for skolan. Har tre lektioner idag, sen tennismatch, forsta for playoffs, och sen bar det av till Orange Beach, trevligt trevligt.
Trott pa skolan men det ar bara typ 3-4 veckor kvar nu sa ag overlever.
 
Hade det trevligt pa min fodelsedag, gick ut och at med nagra kompisar och sa, det va skoj, fick lite fina saker som kan komma till anvandning sa det var bra :) Borjadeaven med att rensa ur min garderob haromdagen sa jag ska slippa gora allt i sista sekund. Fick ihop tva st sopsackar fulla med klader som ska slangas, eller inte slangas men ges bort, skont att bli av med det man inte anvander langre. Jo idag ar et ju en manad till pappa kommer hit ocksa, tiden gar fort nar man har roligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0